Viimeaikana olemme keskustelleet useiden yritysasiakkaiden kanssa Microsoft 365-tukiasioista silloin, kun lisenssit on hankittu esimerkiksi mobiilioperaattoreilta ja yritys kaipaa aktiivista otetta ympäristön kehittämiseksi. Yksi tärkeä syy on tietoturvallisuuteen liittyvät kysymykset, joista mediassa ajoittain kirjoitetaan. Yrityksen toiminnan kannalta on tärkeää, että palvelu on helposti saatavana ja mieluiten juuri yrityksen IT-ympäristön tuntevan asiantuntijan kautta. Suora yhteys asiantuntijaan tikettien kirjaajan sijaan koetaan meidän asiakaskunnassamme arvokkaaksi osaksi palveluamme.
Lisenssien hankintakanava ei vaikuta yrityksen mahdollisuuteen hankkia tarvitsemansa tuki sieltä, mistä yritys kokee parasta palvelua saavansa. Jotta ympäristön tukea voidaan tarjota, tarvitaan vain ylläpito-oikeudet yrityksen 365-tiliin, eli Microsoft termein tenanttiin. Mikäli yrityksellä itsellään on hallinnassaan pääkäyttätunnukset, pystytään hallintaoikeudet myöntämään helposti. Mikäli pääkäyttäjäoikeuksia ei ole, ne saadaan tilattua lisenssitoimittajalta.
Vaikka lisenssit olisivat tilattu operaattorilta tai niihin liittyisi kiinteä sopimuskausi, me tarjoamme silti palveluitamme 365-ympäristöönne. Kun kiinteä sopimuskausi päättyy, tarjoamme lisäksi lisenssit helpottaaksemme laskutusta ja lisenssien hallintaa.
Onko teillä herännyt huolta pilviympäristönne tuesta tai hallinnasta? Onko vasteaika ongelma tai muutostilanteissa riittävän nopea? Saatteko nykyiseltä toimittajalta tarvitsemanne palvelut haluamallanne palvelutasolla?
Lue lisää Microsoft 365-palvelusta: https://infotec.fi/palvelut/microsoft-365-palvelut/
Lue lisää IT-palveluistamme: https://infotec.fi/palvelut/tuki-ja-yllapitopalvelut/
Ota yhteyttä, keskustellaan kuinka voimme olla apuna!